Weryfikacja efektów uczenia się w trakcie zajęć prowadzonych w trybie zdalnym
1. Podczas realizacji zajęć wykładowca może weryfikować zakładane efekty uczenia się oraz monitorować poziom wiedzy studentów przy pomocy technologii informatycznych.
2. O postępach w uczeniu się oraz uzyskanych ocenach studenci powinni być informowani na bieżąco za pomocą korespondencji mailowej dostępnej w USOSweb lub na wybranej platformie (Moodle, MS Teams).
3. Zaleca się dostosowanie:
- warunków zaliczenia zajęć/modułu do zmienionej postaci, w szczególności w zakresie zasad udziału w zajęciach zdalnych, metod weryfikacji zakładanych efektów uczenia się, sposobu ich zaliczenia, sposobu ustalania oceny końcowej z modułu, sposobu i trybu wyrównywania zaległości powstałych wskutek nieobecności studenta na zajęciach zdalnych;
- form aktywności studenta na zajęciach zdalnych w ramach danego modułu i ich wymiaru godzinowego, z tym że sumaryczne obciążenie pracą studenta wpływające na liczbę punktów ECTS określone w sylabusie modułu nie może ulec zmianie.
4. Należy ze zrozumieniem podchodzić do ewentualnych problemów technicznych, w szczególności okresowych problemów z jakością połączenia internetowego. W szczególnych sytuacjach (np. wynikających z tzw. wykluczenia cyfrowego) wykładowca może zrezygnować z weryfikacji obecności na zajęciach (frekwencji) jako kryterium warunkującego zaliczenie zajęć bądź dopuszczenie do egzaminu i zaliczenie całego modułu.
5. W przypadku uzasadnionej nieobecności na zajęciach zdalnych prowadzonych w trybie synchronicznym student powinien mieć dostęp do materiałów dydaktycznych do wykorzystania w trybie offline na zasadach określonych przez prowadzącego zajęcia. Wykładowca może zalecić inną formę odrobienia tego typu zajęć.
6. Dostosowanie warunków zaliczenia zajęć lub modułu do zmienionej postaci zajęć:
- dopuszczalne jest wyłącznie za zgodą dziekana wydziału;
- nie może prowadzić do zmiany zakładanych efektów uczenia się określonych w programie studiów oraz w sylabusie przedmiotu.
7. O wszelkich zmianach związanych z dostosowaniem warunków realizacji zajęć oraz ich zaliczenia należy poinformować studentów za pomocą korespondencji mailowej dostępnej w USOSweb lub na wybranej platformie (Moodle, MS Teams).